Price: 

FEE FOR THE TEAM: SEK 4,000 (400 euro)
This fee is paid within 14 days after we receive your application. (of which SEK 500 is donated to the children’s ward at Halmstad Hospital, the fee is not refunded in case of withdrawal)

PRICE PER PLAYER: SEK 650 (65 euro)
This fee is paid no later than 25/3 2025
(the fee is not refunded in case of withdrawal)

What is included in the fee?

Anmälningsavgift för laget

Minst 5 matcher + eventuella slutspelsmatcher.

Tillgång till låsbart omklädningsrum

Domare

Fredag 25 April
Enklare kvällsmat (Matig baguette) + dryck

Lördag 26 April
Frukost (frallor + juice + kaffe)

Lunch (Pastasallad) + dryck

Players Party på Profilhotels  Halmstad Plaza
(Välkomstdrink + 150gr Hamburgare med massa pommes + 50cl Öl – alkoholfritt alt finns)
Efter middagen är klar har vi tillgång till alla barer på Plaza inklusive deras SkyBar
Kl 22.30 går vi vidare till Palladium Nattklubb

Fri entré på Palladium Nattklubb i Halmstad kl 22.30-23.30

Vi kommer att ha egen lokal med bar för partyt. När vi ankommer bjuds vi på välkomstdrink (Gin & Tonic). Fri sittning på Players Party innebär att du kan sitta med ditt lag eller välja att sitta med andra lag, vi kommer ha runda bord med plats för 8-10p på varje bord. Middagen består av en stor Hamburgare med massa pommes frites, till detta serveras 1st 50cl öl Vill du dricka mer till maten finns personal på plats eller så kan du handla i baren

Prisutdelning: priser inom följande kategorier kommer delas ut.

  • Bästa spelare
  • Bästa målvakt
  • Skönaste lag – produkter från Sinamatic.se
  • Snyggaste mål

Efter Players Party går vi vidare till Palladium Nattklubb där vi har fri entré

When you have registered, you will receive a SWISH number where you must pay the fee for the team, when the fee is paid you are entitled to participate in the tournament (provided that you have also paid the fee per player no later than 25/3 2025)
Registration via this website is binding.

if you have questions, it is also possible to contact Nisse Sport 0709719662.

Your team leader is then responsible for sending the team to the web address specified by us by April 15 at the latest.
Your team will then be posted on nielslarsentrophy.se where you will also be able to see the game schedule.